طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن

طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن

لزوم داشتن سایت اختصاصی

امروزه اکثر مشاغل برای توسعه فعالیت خود اقدام به طراحی سایت حرفه ای خود کرده اند. دلیل اصلی آن تعداد بالای کاربران فضای مجازی و همینطور تمایل آنها به استفاده از خدمات آنلاین می باشد. در گذشته ای نه چندان دور نیاز بود که برای انجام کارهای مختلف خود بصورت حضوری به مکان های مختلفی از شهر مراجعه می کردیم. اینکار زمان و هزینه ای بسیار را از ما میگرفت. اما امروزه با مراجعه به وب سایت های ارائه دهنده خدمات مختلف، براحتی می توان نیازهای خود را برطرف کنیم. همین موضوع فرصت بسیار مناسبی را برای کسب و کارهای گوناگون ایجاد کرده است تا با هدف جذب مشتریان بیشتر و توسعه فعالیت خود اقدام به طراحی سایت اختصاصی خود کنند.

برای مثال می توانیم فرق دو نمونه از کسب وکار را بیان کنیم. اولی بصورت مرسوم و حضوری به مشتریان خود خدمات دهی می کند. دومی در کنار فعالیت حضوری دارای وب سایت حرفه ای نیز می باشد. حالت اول تنها این امکان را دارد که به مشتریانی در اطراف محل کار خود سرویس دهد، همینطور ساعت کاری محدودی را دارد و نمی تواند بصورت 24 ساعته مغازه خود را اداره نماید. در کنار آن برای معرفی خدمات و محصولات خود نیاز به تبلیغ و صرف هزینه ای جداگانه دارد. در کنار این موارد با بروز اتفاقات غیر مترقبه نظیر سیل ، بیماری فراگیر و مواردی از این دست امکان فعالیت را نداشته و مشتریان خود را از دست خواهد داد.

حالا به مورد دوم می پردازیم. فروشگاهی که برای ساخت وبسایت خود اقدام کرده است این امکان را دارد که بصورت شبانه روز اجناس خود را بفروش برساند، کاربران در هر لحظه و مکان به وب سایت دسترسی داشته و می توانند بصورت آنلاین چندین خرید همزمان داشته باشند، در هزینه های فروشگاه صرفه جویی خواهد شد و دیگر نیازی به پرداخت هزینه ای برای تبلیغات و بازاریابی نخواهد بود، این امکان وجود دارد که برند و محصولات خود را معرفی نماید و در آخر با جذب مشتریان بیشتر به درآمد بسیاری دست پیدا کند.

اهمیتی ندارد که شما در چه زمینه ای در حال فعالیت هستید، با اقدام برای ایجاد وب سایت خود به مزایای بسیاری دست خواهید یافت. برای مثال افرادی که در زمینه پوشاک و لباس فعالیت دارند و در حال تولید و فروش هستند می توانند با اقدام برای طراحی سایت پوشاک به توسعه کسب و کار خود کمک کنند و به فروش بیشتری دست یابند.

طراحی سایت و طراحی اپلیکیشنطراحی سایت حرفه ای ,طراحی سایت پوشاک ,طراحی وب سایت حرفه ای,...
ما را در سایت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

نویسنده : sina بازدید : 201 تاريخ : يکشنبه 31 فروردين 1399 ساعت: 17:39

فروش اینترنتی محصولات

در این چند وقت اخیر استفاده از فروشگاه های اینترنتی بصورت چشمگیری افزایش داشته است. از دلایل اصلی آن می توان به دسترسی آسان و سریع به طیف گسترده ای از محصولات و همینطور صرفه جویی در هزینه های مصرف کنندگان اشاره کرد. بسیاری از کسب و کارهای قدیمی برای اینکه بتوانند در این بازار رقابتی با حریفان متعددی رقابت کنند و مشتریان خود را ازدست ندهند، نیازمند اقدام برای فروش اینترنتی محصولات خود می باشند. طراحی فروشگاه اینترنتی همان چیزی است که بسیاری از کسب و کارهای کوچک بزرگ به آن نیاز دارند.

در ابتدا از مزایای ساخت فروشگاه اینترنتی شروع می کنیم. شما این امکان را خواهید داشت که در هر لحظه و بدون توجه به موقعیت کاربران، محصولات خود را بفروش برسانید، مشتریان بسیاری از سرتاسر نقاط شهر جذب کنید، واسطه ها را در فرایند فروش حذف نمایید، برند و محصولات خود را تبلیغ کنید و در نهایت به درآمد بسیار بیشتری دست یابید.

مزیت های طراحی سایت فروشگاهی برای کاربران نیز بسیار زیاد می باشد. کاربران قادرند که در هر لحظه و مکان با مراجعه به وب سایت به طیف وسیعی از محصولات دسترسی داشته باشند، هریک را باهم مقایسه کنند، نظرات سایر خریداران را مطالعه کنند، از قیمت اجناس باخبر شوند و از تخفیفات ویژه اینترنتی آگاه باشند، در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنند. این موارد نمونه هایی از مزایای طراحی فروشگاه آنلاین می باشد.

برای شروع می بایست هدف خود از ارائه محصولات به شیوه آنلاین را مشخص نمایید، همینطور بررسی جامعی از رقیبان خود و تیپ مشتریانتان به عمل آورید. پس از این موارد نوبت مراجعه به یک شرکت معتبر و با تجربه در زمینه ارائه خدمات اینترنتی و طراحی سایت می رسد. نکات مهم در انتخاب شرکت مناسب مواردی نظیر نمونه کارهای موفق آن شرکت ، نحوه و کیفیت ارائه خدماتی که مطرح کرده است، مباحث مالی همچون قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی که ارائه می دهد و مدت زمان انجام پروژه از این دست موارد می باشد.

طراحی سایت و طراحی اپلیکیشنطراحی فروشگاه اینترنتی ,قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی ,طراحی سایت فروشگاهی ,ساخت فروشگاه اینترنتی,...
ما را در سایت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

نویسنده : sina بازدید : 199 تاريخ : دوشنبه 11 فروردين 1399 ساعت: 0:28